Вярхоўны Суд
Рэспублікі Беларусь

Iнтэрнэт-партал судоў агульнай юрысдыкцыі Рэспублікі Беларусь

+375 (17) 308-25-01

+375 (17) 215-06-00

220020, г. Мiнск, вул. Арлоўская, 76

Расклад пасяджэнняў

Індывідуальны прадпрымальнік аштрафаваны за парушэнне правіл правядзення рэкламнай гульні ў сацыяльнай сетцы

29 чэрвеня 2021  949

Эканамічны суд Гродзенскай вобласці разгледзеў справу аб адміністрацыйным правапарушэнні, якое выявілася ў парушэнні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб рэкламе».

Згодна з матэрыяламі справы аб адміністрацыйным правапарушэнні індывідуальны прадпрымальнік К. (г. Гродна) у сваім акаўнце ў сацыяльнай сетцы Instagram.com аб’явіў аб правядзенні рэкламнай гульні з розыгрышам патрыманага аўтамабіля Ford Siera. Выйграць аўтамабіль было дастаткова проста: неабходна падпісацца на сам акаўнт арганізатара, акаўнты партнёраў, адзначыць сяброў у каментарыях пад пастом і зрабіць рэпост розыгрышу ў сторыс. Пасля розыгрышу прыза адзін з удзельнікаў рэкламнай гульні звярнуўся ў Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю Рэспублікі Беларусь са скаргай: праверыць законнасць праведзенай гульні, паколькі, на яго думку, вынік розыгрышу быў сфальсіфікаваны.

МАРГ выявіў шэраг парушэнняў у арганізацыі розыгрышу. У прыватнасці, згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 30.01.2003 № 51 «Аб правядзенні рэкламных гульняў у Рэспубліцы Беларусь», усе рэкламныя гульні, што праводзяцца на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, падлягаюць абавязковай дзяржаўнай рэгістрацыі. Акрамя таго, не дапускаецца выкарыстанне ў якасці выйгрышу пашкоджанай або былой ва ўжыванні маёмасці. Прадпрымальнік К. патлумачыў, што аўтамабіль быў набыты ім праз аб’яву на інтэрнэт-пляцоўцы ў нерабочым стане. А для ўдзелу ў розыгрышы прыводзіўся ў стан «на хаду» ўласнымі сіламі.

Суд пастанавіў прыцягнуць ІП К. да адміністрацыйнай адказнасці за здзейсненае правапарушэнне і прызначыў адміністрацыйнае спагнанне ў выглядзе штрафу ў памеры 10 базавых велічынь (290 руб.).

У чарговым выпуску

Маніторынг масавай інфармацыі